Wykładowcy

Lista Wykładowców V edycji Studiów Podyplomowych Employer Branding może ulec drobnym zmianom.

Magdalena Andrejczuk (Forum Odpowiedzialnego Biznesu)

MAndrejczukOdpowiedzialnym biznesem zajmuje się od 2007 r. W latach 2010-2016 pracowała w Forum Odpowiedzialnego Biznesu, gdzie m.in. współpracowała z ponad 50 firmami członkowskimi jako menedżerka Programu Partnerstwa, wcześniej zaś odpowiadała za inaugurację i koordynację europejskiego programu Karty Różnorodności w Polsce. Uczestniczyła też w pracach Platformy Wymiany Wiedzy i Doświadczeń Europejskich Kart Różnorodności przy Komisji Europejskiej. Od stycznia 2017 r. pracuje w Agora S.A. jako specjalistka ds. raportowania danych niefinansowych. Jest członkinią grupy roboczej ds. edukacji i popularyzacji CSR oraz grupy roboczej ds. etyki i standardów odpowiedzialnego prowadzenia biznesu działających przy Zespole do spraw Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw (Ministerstwo Rozwoju). Prowadzi zajęcia na temat odpowiedzialnego biznesu na studiach podyplomowych oraz szkolenia i warsztaty w tym obszarze. Autorka publikacji dotyczących m.in. strategii CSR, raportowania, zarządzania różnorodnością. Doktorantka Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Szkoły Głównej Handlowej (od 2014 roku). Członkini zespołu badawczego międzynarodowego projektu PREWORK. Absolwentka studiów magisterskich na kierunkach: ekonomia i socjologia UwB.

Mateusz Adamczyk (BudCud)
mateuszArchitekt i urbanista. Od 2007 roku prowadzi pracownię projektową BudCud, która jest uważana za jedną z najciekawszych młodych pracowni architektonicznych w Polsce. Studiował na Wydziale Architektury i Urbanistyki Politechniki Krakowskiej oraz na Bauhaus Universität w Weimarze, studia ukończył w Krakowie. Prowadzi liczne warsztaty z dziedziny architektury i designu, wykłada w Polsce i za granicą. W 2017 roku ukazała się monografia biura BudCud pod tytułem „MORE THAN this” wydana przez koreańskie wydawnictwo DAMDI.

Krzysztof Bujak (Advisory Group TEST Human Resources)

Krzysztof BujakOd 10 lat związany z Advisory Group TEST Human Resources. Aktualnie zarządza pracą Działu Analiz i Raportów Płacowych oraz odpowiada za realizację projektów restrukturyzacji systemów wynagrodzeń. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu motywowania pracowników i wynagradzania opublikowanych w prasie branżowej (m.in. Personel Plus, Personel i Zarządzanie, etc.). Udziela również komentarzy eksperckich dla: Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Money.pl i innych. Uczestnik i prelegent kluczowych konferencji branży Human Resources. Swoje zainteresowania koncentruje na najnowszych trendach „miękkiego” i „twardego” zarządzania zasobami ludzkimi oraz HRM jako jednej ze strategicznych funkcji przedsiębiorstwa.

Przemysław Ciszek (C&C Chakowski & Ciszek)

Radca prawny. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m.in. pracę w departamentach prawa pracy i prawa europejskiego w międzynarodowych kancelariach prawniczych oraz staż w Departamencie Prawnym Głównego Inspektoratu Pracy w Warszawie. Jest wykładowcą prawa pracy na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w tematyce indywidualnego prawa pracy, w szczególności w problematyce czasu pracy. Realizuje projekty z zakresu szeroko pojętej optymalizacji czasu pracy głównie w branży produkcyjnej i energetyce. Jest autorem wielu publikacji z zakresu polskiego i europejskiego prawa pracy.

Karolina Dulnik (DULNIK Communico)

Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze. Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości). Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas). Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric, Philip Morris.

Agnieszka Jakubowska (Centrum Kształtowania Osobowości COMPASS)

agnieszka jakubowskaEkspert w zakresie sprzedaży, motywacji, zarządzania i rozwoju kompetencji pracowników w organizacji. Coach, Trener, Assessor sesji Assessment/Development Center z wieloletnim doświadczeniem biznesowym w obszarze zarządzania i sprzedaży. Absolwentka Zarządzania Przedsiębiorstwem na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Studiów Podyplomowych „Zarządzanie finansami w banku komercyjnym” w Wyższej Szkole Bankowości i Finansów w Katowicach oraz Studiów Podyplomowych „Nowoczesne metody rekrutacji i oceny pracowniczej” w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest również absolwentką Szkoły Trenerów Heuresis oraz Międzynarodowym Coachem ICC. (International Coaching Community). Uzyskała Tytuł Międzynarodowego Trenera i Konsultanta Zarządzania MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications i zdobyła kwalifikacje Project Managera zgodnie ze standardami PMI. Zanim rozpoczęła pracę jako trener przez wiele lat zdobywała doświadczenie biznesowe początkowo jako Specjalista ds. sprzedaży w Banku BPH S.A., GBH S.A, Kredyt Banku S.A., gdzie zajmowała się między innymi rozbudową mobilnych sieci doradców bankowych oraz sprzedażą produktów finansowych. Pracowała też w ING Usługi Finansowe S.A. początkowo jako agent ubezpieczeniowy, menadżer zespołu, dyrektor oddziału. Rozbudowywała strukturę sprzedaży, zarządzała kompetencjami pracowników w zakresie rozwoju obszarów zarządczych i sprzedażowych, współuczestniczyła w budowie ścieżek kariery, realizowała cele sprzedażowe. Ponieważ coaching oraz szkolenia stały się Jej pasją – od kilku lat prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi, coaching podnoszący kompetencje – dla Klientów reprezentujących różne branże. Kiedy nie pracuje, spędza czas z rodziną, uprawia narciarstwo, jeździ na rowerze, pływa. W wolnych chwilach czyta książki. Przynależy do organizacji biznesowych (Business Network Marketing, Europejska Unia Kobiet).

Wojciech Kowalik (AGH)

KowalikWykładowca akademicki, pracownik Katedry Zarządzania Organizacjami, Kadrami i Prawa Gospodarczego Wydziału Zarządzania AGH oraz niezależny badacz. Absolwent socjologii na Wydziale Humanistycznym AGH na specjalności „multimedia i komunikacja społeczna” oraz dwuletnich studiów uzupełniających na specjalności „socjologia gospodarki i badania rynku” w Instytucie Socjologii UJ. W 2012 otworzył przewód doktorski na Wydziale Zarządzania AGH. Jako niezależny ekspert zajmuje się głównie ilościowymi oraz jakościowymi badaniami społecznymi, marketingowymi oraz HR. Wieloletni koordynator projektów ewaluacyjnych w Małopolskim Instytucie Kultury. Opiekun naukowy Koła Naukowego KADRA, działającego przy Wydziale Zarządzania AGH.

Miłosz Kozioł (MXM Production House)

Milosz KoziolReżyser, scenarzysta, dokumentalista, producent. Zajmuje się filmami reklamowymi, wizerunkowymi i promocyjnymi. Współtworzył kampanie społeczne. Prowadzi własne studio produkcyjne.

 

Paweł Labe
Pawel LabeOperator filmowy i fotograf. Autor zdjęć filmowych do filmów dokumentalnych i fabularnych. Profesjonalnie zajmuje się także korekcją barwną. Jest autorem kilkuset spotów reklamowych i wizerunkowych. 

 
Krzysztof Lis

klisPraktyk wynagradzania z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w doradztwie oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi. Z dziedziną human resources związany 16 lat. Karierę zawodową rozpoczął w AG „TEST” Human Resources, gdzie zarządzał Działem Analiz Wynagrodzeń. Przez kilka lat HR Manager w firmach koncernach Altadis Polska S.A. Schneider Electric Industries Polska Sp. z o.o., Capgemini Sp. z o.o.Realizował projekty w Europie, Indiach, Australii i Ameryce Północnej. Prelegent na wielu branżowych konferencjach oraz laureat konkursu Play Top HR Manager 2010 oraz 2011.

 
 
Zyta Machnicka (Lightness & CandidateExperience.pl)
Employer Branding Partner i trener w Lightness oraz autorka bloga CandidateExperience.pl. Krzewi ideę employer brandingu oraz pomaga Liderom i Zespołom w budowaniu autentycznej marki pracodawcy.
Jest pomysłodawczynią i opiekunem merytorycznym Studiów Podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz pomysłodawczynią i organizatorką EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Przez ostatnie 10 lat dobrze poznała potrzeby kandydatów, pracowników i działów HR: rekrutowała dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, współtworzyła od podstaw agencję rekrutacyjną, projektowała strony internetowe i portale pracy z funkcją ATS oraz kierowała działaniami marketingowymi dla 4 firm HR. Od 2011 r. prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową z zakresu employer branding.
Częsta prelegentka konferencji branżowych i jurorka ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR (EB Kreator, HR Dream Team, BohaterowieHR, EBstars). Współautorka książki „To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu” oraz autorka artykułów z zakresu employer brandingu, marketingu usług rekrutacyjnych i personal brandingu. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.

Anna Macnar
Anna MacnarCEO w HRM Institute, doświadczony ekspert w obszarze employer brandingu, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Twórca Publikacji KARIERA (Informator Kariera i Magazyny Branżowe Kariera) i serwisu kariera.com.pl. Przez cztery lata Country Manager w Universum Polska. Doktorantka w katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Absolwentka MBA Oxford Brookes University oraz Polish Open University. Posiada bogate doświadczenie w dziedzinie employer branding, zarządzania talentami i marketingu HR. Współtworzyła i wdrażała wiele kampanii rekrutacyjnych oraz marketingowych dla firm.

Michał Madura
Michał MaduraPR & Marketing Manager EDISONDA.
Radiowiec, dziennikarz, organizator, ale również PR & Marketing Manager Studia EDISONDA. W swojej karierze współpracował z krakowskimi startupami, muzykami i studenckim radiem. Zna się zarówno na organizacji koncertów, stworzeniu radia, prowadzeniu imprezy oraz zajmowaniu się marketingiem i technologią. Zdaniem Michała – w życiu najważniejsi są ludzie. Kropka.

Łukasz Majewski
Łukasz Majewski
PR & Marketing Manager w VML Poland, agencji roku 2016 według IAB Poland. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.

Michał Mącznik 

Michał_MącznikCertyfikowany coach i trener praktycznej improwizacji, mówca, autor książki „Praktyczna Improwizacja – jak techniki improwizacji mogą usprawnić każdy aspekt twojego życia”. Improwizator w krakowskiej grupie Tubajfor. Autor projektu komediowego Comedy Lab. Doświadczenie zdobywał jako trener i coach wewnętrzny w średnich i dużych firmach. Podnosząc jakość obsługi klienta, skuteczność sprzedażową oraz usprawniając procesy przepływu informacji i komunikacji między działami. Posiada ponad 2 500 godzin doświadczenia w wystąpieniach publicznych zdobyte podczas prowadzenia szkoleń, eventów i wykładów. Od 7 lat zajmuje się szerzeniem wiedzy na temat praktycznego wykorzystywania technik teatru improwizacji, w celu usprawniania komunikacji, podnoszenia jakości relacji, zwiększania spontaniczności i pewności siebie. Prowadził szkolenia dla takich firm jak: Motorola, GreenPeace, ROCHE, Nazwa.pl, Navo, MARR, TQM Soft i wielu innych.

Monika Mikowska (mobee dick, jestem.mobi)


Autorka bloga jestem.mobi oraz współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności w świecie mobilnym dla największych marek w Polsce.
Ambasadorka doskonałego mobile UX design.
W branży interaktywnej pracuje już 10 lat. Współpracowała m.in. z NIVEA Polska, Żabka Polska, Orange, Play, Meritum Bank, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, ING Bank Polska, Wirtualna Polska, Pkt.pl, Nexto.pl, Answear.com, Masterfoods, TUI, PKP.

Katarzyna Młynarczyk (Socjomania)

KatarzynaMlynarczykKonsultant ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Jako CEO współtworzy Socjomanię.
Od ponad 8 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Szkoliła i doradzała m.in. firmom: Research & Engineering Center, ITM Polska Sp. z o.o. (Grupa Muszkieterów), Raben Group, Veracomp, Jones Lang LaSalle, Ambasady (Kanady i Izraela), IBM, Coty, CCIG. Doradza w kwestii kampanii employer branding w nowych mediach (m.in. Danone). Stworzyła strategie obecności w social media i PR dla takich marek jak Cartoon Network, Wyższych Szkół Bankowych, Transporeon Group, K MAG, SIMPLE. Strategię employer brandigu w oparciu o social media wdraża osobiście w swojej firmie. W agencjach interaktywnych pełniła stanowiska managera zarządzającego dużymi zespołami pracowników. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i AGH w Krakowie. Kierownik i pomysłodawca studiów “Nowy marketing” na Collegium Da Vinci w Poznaniu. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój. Swoje warsztaty i prace strategiczne w projektach konsultingowych opiera na narzędziach service design.

Szymon Motławski (Pracownia EB, AGORA SA)

Processed with VSCOcam with f2 presetSocjolog mediów i rynku, zawodowo związany z branżą HR od ośmiu lat. Zaczynał, jako rekruter w agencji doradztwa personalnego (PGB HR). Następnie jako Recruitment Advisor w Humanway wdrażał i rozwijał pierwszy polski ATS – system online wspierający rekrutację. Od 2012 roku pracuje w Grupie Agora, obecnie w GoldenLine na stanowisku Head of Employer Branding w stworzonej przez siebie agencji Pracownia EB. Częsty prelegent konferencji branżowych. Jego teksty i opinie publikowane są przez takie media, jak Personel Plus, Personel i Zarządzanie, BRIEF, PRoto.pl czy Gazeta Wyborcza. W 2014 roku przedstawił autorską definicję employer brandingu, która znalazła się w słowniku kluczowych pojęć w serwisie NowyMarketing.pl. Kilkukrotnie gościł, jako ekspert w radiu TOK fm, w audycji „Strefa Szefa”. Jest pomysłodawcą i członkiem Jury największego w Polsce konkursu wyróżniającego działania employer brandingowe – EB Kreator.

Dr hab. Maria Nawojczyk (AGH)

Adiunkt na Wydziale Humanistycznym AGH w Katedrze Socjologii Gospodarki i Komunikowania Społecznego. Kierownik Centrum Badań Społecznych „Technologia a Społeczeństwo” AGH. W latach 2005-2009 współprzewodnicząca Komitetu Badawczego Socjologii Ekonomicznej European Sociological Association, od 2009 członek Board of ESRN (ESA). Otrzymała stypendium badawcze Andrew W. Mellon Fellow na trzymiesięczny pobyt w Institute for Human Sciences w Wiedniu (lipiec-wrzesień 2007). Kierowniczka grantu „AGH jako centrum innowacji w gospodarce opartej na wiedzy” (2010-2011). Autorka książek i artykułów w języku polskim i angielskim, poświęconych problematyce przedsiębiorczości (m.in. Przedsiębiorczość. O trudnościach w aplikacji teorii; Kraków: NOMOS, 2009), gospodarki w społeczeństwie informacyjnym, zastosowania nowych technologii w edukacji.

Grzegorz Nowosielski (Outstanding Studios)

Dziennikarz, prezenter radiowy, reżyser i producent filmowy. Wieloletni prezenter RMF FM w Krakowie. Wicedyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, szef Informacji TVP Kraków  i TV PULS. Właściciel studia produkcyjnego Outstanding Studios w Krakowie. Ma na koncie setki wywiadów telewizyjnych i radiowych oraz prowadzenie programów publicystycznych i rozrywkowych w TVP, Polsacie i TV Puls.

Anna Robotycka (faceADDICTED, The Addictives)

Właściciella agencji faceADDICTED oraz The Addictives, specjalizujących się w komunikacji oraz nowych mediach, ekspert IAB. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek na rynkach europejskich, w tym employer brandingu. Wcześniej odpowiedzialna m.in. za komunikację marek AmRestu (KFC, Burger King, Pizza Hut, Starbucks) na 7 rynkach w tym w USA i Rosji. Kluczowe  doświadczenie to budowanie reputacji marek, employer branding oraz re-pozycjonowanie brandów w sferze nowych mediów i niestandardowych form komunikacji. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Ashridge Business School; stypendystka Plymouth University oraz Antwerp  University.

 

Daria Siwka (bardzoHR Employee&Employer Branding)

Daria SiwkaEkspert budowania wizerunku pracodawcy z ponad 13-letnim doświadczeniem w obszarach HR i PR. Specjalizuje się w projektowaniu EVP, wdrażaniu strategii komunikacji, a także w budowaniu narzędzi pod zróżnicowane grupy docelowe. Założycielka bardzoHR, agencji Employee&Employer Branding. Zrealizowała projekty online oraz offline dla takich firm jak: Toyota, Credit Agricole, BZ WBK, Grupa Carlsberg, Allegro.pl, Ceneo.pl. Absolwentka Uniwersytetu Poznańskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.Autorka bloga poświęconego budowaniu wizerunku (http://bardzohr.pl/blog/) a także licznych artykułów w pismach branżowych. Występuje na konferencjach HR jako ekspert EB. Prowadzi szkolenia dedykowane pod określone potrzeby pracodawców. Wieloletnia wolontariuszka organizacji pozarządowej. Niepoprawna miłośniczka górskich wędrówek. Przemierzyła szlaki wszystkich polskich gór. Jej nogi poniosły ją również w pasma Czarnohory, Tien Szan, Kaczkar, Pamiru a nawet Himalajów. Potrafi rozpalić ogień bez użycia zapałek. Jak sama mówi, to jednak nic w porównaniu z tym, że niedawno została mamą. Ta „umiejętność” jest dla niej najcenniejsza.

Katarzyna Sowińska (PwC)

Manager Zespołu Zarządzania Talentami w ING. Kieruje projektami z zakresu transformacji organizacji, zarządzania zmianą i optymalizacji funkcji HR. Posiada blisko 10 lat doświadczenia w pracach doradczych w obszarze kadrowym. Specjalizuje się w projektach transformacyjnych skoncentrowanych na modelowaniu kultury organizacyjnej i budowaniu zaangażowania pracowników. Realizowała projekty zarządzania zmianą obejmujące m.in. rozwój strategii komunikacji i opracowanie programów retencyjnych dla kluczowych pracowników. Jest doświadczonym asesorem, uczestniczącym w projektach badania kompetencji i rozwoju kadry menedżerskiej. Wykładowca i trener w zakresie zarządzania zmianą (m.in. Akademia L. Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Biznesu, Wyższa Szkoła Ekonomiczna). Autorka licznych publikacji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Barbara Stawarz (Content King, Havas Worldwide)

barbara stawarz
CEO Happy Content. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce. Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. W 2016 roku została wyróżniona przez magazyn Business in Brief w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesieukowej zafascynowana wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową. 

 

Renata Wiśniewska (Grupa Wirtualna Polska)

renata wisniewskaChief Talent Officer w Grupie Wirtualna Polska. Od 1996r. związana z HR i branżą nowych technologii, od ponad 15 lat z Internetem i mediami. Specjalizuje się w kształtowaniu kultury organizacji opartej na systemie wartości oraz budowaniu marki przywództwa. Ekspert w zarządzaniu innowacją. Była odpowiedzialna  za kształtowanie polityki personalnej i komunikację wewnętrzną Grupy Onet.pl. W latach 2007-2012 współtworzyła standardy zarządzania ludźmi i komunikacji w Grupie ITI, do której należały m.in. TVN, TVN 24, Onet.pl, Neovision, Multikino. Laureatka ogólnopolskiego konkursu HR Innovator 2014.