Program

Plan studiów:

Studia Podyplomowe Employer Branding podzieliliśmy na 4 główne bloki tematyczne: począwszy od przedmiotów wprowadzających w zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy aż do zajęć szczegółowo omawiających zastosowanie internetowych i mobilnych narzędzi wykorzystywanych w employer brandingu.

W trakcie 198 godzin zajęć jest realizowanych 28 przedmiotów prowadzonych przez 24 wykładowców! Nasi słuchacze mogą się spodziewać m.in. zajęć z architektem wnętrz, treningu autoprezentacyjnego oraz warsztatów z użytecznych stron kariery, mobile recruiting oraz z realizowania filmów rekrutacyjnych i wizerunkowych!

Szczegółowy program zajęć:

Blok I. Podstawy employer branding

  • Employer branding & candidate experience – wprowadzenie (6 godz.)
  • Budowanie strategii employer branding (8 godz.)
  • Internal branding. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji (6 godz.)
  • External branding. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz (8 godz.)
  • Badania i narzędzia wspierające budowanie wizerunku pracodawcy (4 godz.)
  • Pomiar działań employer branding (8 godz.)

Blok II. Nowoczesne zarządzanie procesem rekrutacji i selekcji oraz e-HR

  • Rekrutacja i efektywny feedback (8 godz.)
  • E-rekrutacja. Badania, narzędzia, trendy (6 godz.)
  • Social Recruiting. Pracodawca w mediach społecznościowych (8 godz.)
  • Grywalizacja w HR (6 godz.)
  • Adaptacja pracownika (6 godz.)
  • Prawo pracy i elastyczne formy zatrudnienia w praktyce (8 godz.)
  • Rola agencji HR w budowaniu wizerunku pracodawcy (6 godz)

Blok III. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy

  • Komunikacja wewnętrzna w firmie (8 godz.)
  • Event marketing i imprezy pracownicze (6 godz.)
  • Wynagradzanie i motywowanie pracowników (8 godz.)
  • Rola kierowników liniowych w tworzeniu wizerunku pracodawcy (4 godz.)
  • Zarządzanie różnorodnością w firmie (6 godz.)
  • Komunikacja w zarządzaniu zmianą (6 godz.)
  • CSR. Jak być firmą odpowiedzialną społecznie (8 godz.)
  • Wizerunek wnętrza. Jak stworzyć przyjazne miejsce pracy (8 godz.)

Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz

  • Kampanie rekrutacyjne online i offline – od pomysłu do realizacji (6 godz.)
  • Student, absolwent czy profesjonalista? Marketing rekrutacyjny a grupa docelowa (8 godz.)
  • Tworzenie filmów rekrutacyjnych i wizerunkowych (12 godz.)
  • Projektowanie użytecznych stron kariery (8 godz.)
  • Mobile Recruiting. Narzędzia mobilne w służbie employer brandingu (8 godz.)
  • Content marketing i komunikacja z mediami (6 godz.)
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych (8 godz.)